مصاحبه با استاد رهنما

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه حضور در این پست را مدیون کاراته است، تصریح کرد: مسوولان فدراسیون کاراته حق دارند درباره سرمربی تیم ملی تصمیم گیری کنند و من از آنان حمایت می کنم و هر تصمیمی اتخاذ شود برایم قابل احترام است و ناراحت نخواهم شد.

رهنما با بیان اینکه جامعه کاراته مربیان کارآمد زیادی دارد که سرمربیگری تیم ملی را برعهده بگیرند، اظهار داشت: از مسوولان فدراسیون می خواهم با مربیان و گزینه های مختلف وارد مذاکره شوند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر آنان بخواهند همزمان با مسوولیت جدید هدایت تیم ملی را نیز برعهده داشته باشید؟ چه تصمیمی خواهید گرفت، گفت: مدیریت ورزش و جوانان استان گیلان نخستین تجربه ام در امور اجرایی است و باتوجه به حساسیت و انتظاراتی که در این حوزه از من می رود ترجیح می دهم این مسوولیت را به نحو مطلوب دنبال کنم.

رهنما که تیم ملی کاراته ایران تحت هدایت وی به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت، ادامه داد: مسوولیت سنگینی را قبول کرده ام این در حالی است که کار های زیادی روی زمین است و می خواهم برای رشد و ارتقا ورزش استان هرچه درتوان دارم را به کاربگیرم. مربیان زحمتکش در کاراته زیاد است و نیازی نیست که مسوولان فدراسیون به من تکیه کنند.

وی در عین حال از تمامی بزرگان کاراته که مسوولیت های مختلف درحوزه هایی غیر ازکاراته دارند خواست از این رشته فاصله نگیرند.

به گفته وی فدراسیون کاراته سال آینده دو رویداد بسیار بزرگ پیش رو دارد و باید از این فدراسیون مدال آور حمایت بیشتری به عمل آید تا روند موفقیت ها ادامه داشته باشد. 

رهنما درخاتمه عنوان کرد که تا دیروز سرمربی تیم ملی کاراته بوده ام اما امروز در مدیریت ورزش و جوانان استان گیلان؛ پشتیبان تمامی رشته های ورزشی هستم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: